понедельник, 5 мая 2014 г.

Модуль 2. Метод проектування.

Сьогодні ми закінчили другий модуль. В ньому ми робили буклет.Спочатку, не зрозумівши завдання, я помилково зробила зовсім інший буклет.Ну але згодом звичайно я все виправила.Я навіть не шкодую про втрачений дарма час, бо по-перше я навчилася користуватися программами в яких роблять буклета, а по-друге я ближче познайомилася про метод проектування. Звичайно я знала, що існує такий метод( часто таке показують у фільмах). Проте я не знала дійсної користі цього методу. Я думаю, що кожен вчитель прагне вкласти в свого учня як можна більше. Саме метод проектвання і дає такі можливості. Аналізуюючи його вплив на формування навиків, які потрібні в 21 столітті, я для себе виділила такі: самоконтроль, співпраця з іншими, вирішення серьезних проблем, взаємодопомога, самокерування, самооцінка, та ефективне спілкування з іншими. Як на мене, то це(метод проектування) повинно стати невід'ємною частиною усього процессу навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий