среда, 28 мая 2014 г.

Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті

Завдяки цьому модулю я ознайомилася з різноманітними стратегіями оцінювання учнівських робіт. Дізналася про те, що на різних етапах роботи існують різні шляхи оцінювання. Для себе я визначилася які стратегії підійдуть мені найбільше. Для початкового етапу це "Мозковий штурм"(АБВ), як на мене дуже цікаво, змушує учнів добре все обміркувати, напружити розум і підібрати слова за алфавітом ті які підходять до заданої теми. В ході роюоти над проектом, було дуже багато цікавих стратегій, проте мені більш за все сподобався письмовий щоденник, бо це надає учням свободу своїх думок. Вони не будуть соромитися зробити помилку та не будуть боятися висловлювати свої ідеї, аналізувати пророблену роботу на своєму рівні англійської мови. Як для мене, то звичайно правильне мовлення це ціль вивчання мови, проте спочатку повинно бути саме мовлення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий